Ga naar de inhoud

Full Potential Service

Strategische partner

Niemand heeft overal verstand van. Je weet zelf natuurlijk alles van je product of dienst, maar misschien minder van je website, de techniek er achter of online marketing. Daarom is het fijn om één partner als aanspreekpunt te hebben om je te helpen met je digitale aanwezigheid.

Met de Full Potential Service zijn we daarom die partner. We leven ons in in je markt en doen een beetje alsof jouw bedrijf ook van ons is. We adviseren je eerlijk over de stappen die wij zouden nemen om je website voor je te laten werken en daarmee onze gemeenschappelijke doelstellingen te behalen.

Stap 1
Nulmeting

Voordat we beginnen met optimaliseren wordt er een nulmeting gedaan van de site. Belangrijke data op het gebied van bezoekersaantallen, bezoekersgedrag en performance worden onderzocht en inzichtelijk gemaakt.

Stap 2
Strategie en doelstellingen

We analyseren de data uit de eerste stap en identificeren knelpunten in de de site. Dit kan van alles zijn, misschien valt het conversiecijfer tegen op een webshop, is de bounce rate erg hoog of laat de snelheid te wensen over. We identificeren het meest prangende punt en ontwikkelen een strategie om daar verbetering in aan te brengen. We formuleren meetbare doelstellingen die we achteraf kunnen toetsen.

Stap 3
Implementatiecyclus

Geen woorden, maar daden. In deze stap worden voeren we in sprints de benodigde aanpassingen door aan de website of shop om de doelstellingen uit de vorige stap te behalen. Na iedere sprint maken we de balans op en rapporteren we nieuwe metingen. Dit geeft ook de input voor de volgende sprint.

Stap 4
Evaluatie

Na de implementatie is het tijd om de vooropgestelde doelstellingen te vergelijken met het behaalde resultaat. Daarom bekijken we opnieuw de data en vergelijken dat met de nulmeting. Deze informatie vormt daarna ook de basis voor de nieuwe cyclus.

Data analyse

Meten is weten. Een cliché, maar daardoor niet minder waar. In de Full Potential Service is het meten van data een essentieel onderdeel. Daarom zorgen we er voor dat alle data die we nodig hebben op de juiste manier verzameld wordt.

In de basis zorgen we voor een Google Tag Manager integratie en een koppeling met Google Analytics. Verder kijken voor jouw specifieke site naar extra relevante data verzamelmethodes. Voor webshops is goede e-commerce tracking bijvoorbeeld van groot belang. Of misschien wil je graag weten hoe bezoekers fysiek om gaan met je website. Er valt veel te tracken en te analyseren.

Alle relevante data voegen we samen in een overzichtelijk dashboard waarbij je in één oogopslag kunt zien hoe je site er voor staat.

Wij gebruiken cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en het webverkeer te analyseren. Lees meer over hoe wij cookies gebruiken en hoe u ze kunt beheren door op "Cookie voorkeuren" te klikken. Als u akkoord gaat met ons gebruik van cookies, klikt u op “Accepteer alle”

Cookie settings
Privacyverklaring

Functionele cookies

Functionele cookies zijn bijvoorbeeld sessie- en login cookies voor het bijhouden van sessie- en inloginformatie. Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de site, en derhalve ook niet uit te schakelen.

Analytische cookies

Om inzage te krijgen in het bezoek aan onze website op basis van informatie over bezoekersaantallen, populaire pagina’s en onderwerpen. Op deze wijze kunnen we de communicatie en informatievoorziening beter afstemmen op de behoeften van bezoekers van onze website. We kunnen niet zien wie onze websites bezoekt of vanaf welke pc het bezoek plaatsvindt.

Marketing cookies

Hiermee wordt bijgehouden welke pagina’s je bezoekt op internet om je persoonlijke profiel op te kunnen bouwen. Dit profiel wordt niet gekoppeld aan jouw naam, adres, e-mailadres en dergelijke zoals bij ons bekend, maar dient alleen om advertenties af te stemmen op jouw profiel zodat deze zo veel mogelijk relevant voor je zijn. Voor deze cookies vragen wij jouw toestemming. Zonder jouw toestemming worden deze cookies dus niet geplaatst.